مشاوره رایگان 09120887008

تعمیر و نگهداری

تعمیر و نگهداری

شرکت روشنایی آذرطیف در راستای افزایش خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان علاوه بر ارائه سبد کامل محصولات روشنایی و نورپردازی، خدمات تعمیر تجهیزات نوری و نگهداری پروژه‌های نورپردازی را به مشتریان عزیز عرضه می‌دارد.

خدمات تعمیر تجهیزات نوری

از آن‌جایی که به دلیل عدم منفعت مالی و توجیه اقتصادی، شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر در صنعت نور انگشت شمار هستند، برآن شدیم تا جهت رفاه حال و حفظ منافع مشتریان ، خدمت جدید تعمیر انواع تجهیزات روشنایی با تکنولوژی های جدید (صرف نظر از شرکت سازنده و توزیع کننده) را به خدمات خود اضافه کنیم.

متاسفانه در بسیاری از موارد مشتریان علی رغم اینکه هزینه های قابل توجه جهت خرید کالا متحمل شده‌اند، ولی بنا به دلایلی مانند عدم آگاهی و یا سوءاستفاده برخی مجموعه‌های غیرحرفه‌ای و سودجو نتوانسته‌اند از محصولات با کیفیت برخوردار گردند از طرفی با توجه به اینکه محصولات روشنایی و نورپردازی با تکنولوژی های LED – SMD – COB تا حدود ۵۰ درصد و بیشتر قابل تعمیر می‌باشند، ما در این مجموعه به جهت کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از زیان بیشتر مشتریان این امکان را فراهم نموده‌ایم تا کلیه تجهیزات نوری شما را در صورت امکان با جایگزین کردن برخی قطعات معیوب و آسیب دیده احیا کنیم.

منظور از تجهیزات نوری انواع لامپ، پروژکتور، چراغ های توکار، پنل ها و به طور کلی تمامی محصولات در حوزه روشنایی و نورپردازی می‌باشد.

توضیحات فنی:

کلیه تجهیزات نوری نوین الکترونیکی (LED-SMD-COB) دارای سه بخش کلی می باشند:

  1. بدنه و یا قاب که نقش دفع حرارت (Heat Diffusion) را نیز بر عهده دارد.
  2. منبع نوری و یا همان چیپ ساطع کننده نور که می تواند به صورت یک چیپ متمرکز و یا مجموعه ای از چیپ ها روی یک برد باشد.
  3. منبع تغذیه یا به عبارت دیگر درایور ال ای دی که می تواند به صورت یک پکیج مجزا و یا به صورت قطعات الکترونیکی نصب شده روی برد اصلی باشد.

در اکثر مواقع آسیب در بخش منبع نوری و یا منبع تغذیه می باشد که می توان با تعویض و جایگزین کردن قسمت آسیب دیده با قطعات مرغوب از بلامصرف شدن کالای معیوب جلوگیری کرد و بدین ترتیب از حدود ۵۰ درصد صرفه جویی اقتصادی برخوردار گشت.

ما برای اطمینان خاطر مشتریان و اعتماد به توانایی‌های فنی خود حتی کالاهایی که توسط این مجموعه تعمیر شده‌اند را یکسال ضمانت می‌کنیم.

خدمات نگهداری پروژه‌ها

همانگونه که مستحضر هستید یک پروژه نورپردازی شامل چهار بخش کلی از قرار طراحی، تامین تجهیزات، اجرا و نگهداری می‌باشد.

به منظور اینکه از ابتدا تا انتهای پروژه در کنار شما باشیم و از آنجایی که خدمات تعمیر و نگهداری پروژه ها در صنعت روشنایی مانند دیگر صنایع در کشور ما در مرحله پیش از بلوغ خود به سر می‌برد، بر آن شدیم تا مسئولیت نگهداری و حفظ پروژه های لایتینگ (حتی در صورت عدم تامین تجهیزات و عدم اجرا توسط این مجموعه) را عهده دار شویم.

پروژه های نورپردازی (اعم از تمامی پروژه های نورپردازی شهری و نورپردازی ساختمان و …) مانند تمامی پروژه‌های برقی و یا الکترونیکی نیازمند نگهداری و تعمیرات می‌باشند.

ممکن است این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که: چرا یک پروژه نورپردازی نیازمند تعمیر و نگهداری می‌باشد؟

  • به دلیل اینکه همواره به صورت کامل و بدون نقص قابل بهره‌برداری باشد.
  • پروژه در شرایط ایمن و مطمئن و مطلوب باقی بماند که هدف اصلی اجرای یک پروژه روشنایی می‌باشد.
  • حفظ دائمی زیبایی پروژه؛ پر واضح است که هدف از اجرای یک پروژه نورپردازی دکوراتیو ایجاد زیبایی بصری می‌باشد که در صورت عدم نگهداری مناسب پروژه نه تنها این هدف محقق نشده بلکه عامل بی‌نظمی و برهم زدن آرامش بصری می‌گردد.
  • مهم‌ترین هدف تضمین طول عمر مناسب پروژه و جلوگیری از مستهلک شدن سریع پروژه و جلوگیری از هزینه‌های اضافی می‌باشد.

لازم به ذکر است این خدمت نیز همچون سایر خدمات شرکت روشنایی آذرطیف، محدود به موقعیت جغرافیایی نبوده و در سراسر ایران قابل ارائه می‌باشد. خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت خدمات تعمیر و نگهداری پروژه‌ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

.